Dziewczyny trzymam kciuki za Wasze prace! madah, Liziii, studiujemy pokrewne kierunki, ja kończę filologię polską, a jestem po Kolegium Nauczycielskim i obecnie pracuję w szkole jako nauczyciel A na pedagogikę wybieram się na studia podyplomowe, myślę jeszcze konkretnie nad kierunkiem.
_________________ "Jest taka ogromna moc w człowieku,
która każde ciało uniesie ku górze -
to Miłość."
Roman Mleczko
No, ostatni egzamin za mną! W tym semestrze tylko seminarium, czyli pisanie pracy, obrona w czerwcu i koniec studiów! Jak ja się cieszę A jak tam u Was dziewczynki? madah, jak tam obrona pracy? Masz już termin wyznaczony, a może już po ? Liziii, jak idą postępy w pisaniu pracy? tirintirin, a Twoja praca już oprawiona?
_________________ "Jest taka ogromna moc w człowieku,
to Miłość."
Roman Mleczko
Ja jeszcze nie mam niestety wyznaczonego terminu... Bardzo się to opóźnia - najpierw formalności w dziekanacie, a teraz ferie... Prawdopodobnie obronie sie do polowy marca, ale jeszcze nie wiem kiedy... Mam nadzieje, ze niedlugo sie dowiem
madah, to trzymam kciuki, żeby szybko ustalili Ci termin obrony i żeby obrona poszła gładko Co do tego przeciągania, to wiem coś o tym, zdaje się, że studiujemy a tej samej uczelni, więc jeśli u Was na wydziale jest podobnie, to się nie dziwię ;) Ale co tam, już niedługo koniec tego wszystkiego Super, że pracę masz już skończoną _________________ "Jest taka ogromna moc w człowieku,
to Miłość."
Roman Mleczko
Pewnie, najwazniejsze, ze prace juz skonczylam (w listopadzie!!!) - naprawde mi ulzylo i teraz podchodze do tej sytuacji na luzie - choc wolalabym juz byc wreszcie po obronie! Moc zamknac nareszcie ten rozdzial, ktory najpierw sama z wlasnej woli (a raczej niewoli, tzn lenistwa) przeciagalam, a teraz widocznie place za te moje opoźnienia - i pozostalym (tym na górze) tez sie nie spieszy ;) _________________